Agnieszka Hyży( Popielewicz)

Dziennikarka i prezenterka telewizyjna.

W telewizji Polsat współprowadziła magazyn Się kręci a Polsat Cafe talk-show Super rodzinka , realizowała kącik na temat organizacji ślubów i wesel w programie Studio weekend. Prowadził kulisy programu Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami oraz programu Twoja twarz brzmi znajomo, a także wprowadziła na rynek autorski kwartalnik o tematyce ślubnej „Wedding Show”, którego została redaktor prowadzącą. W 2020 założyła z Anną Zofią Powierżą wydawnictwo How2 publikujące książki elektroniczne.W ciągu swojej pracy w telewizji Polsat wielokrotnie prowadziła inne różnego rodzaju imprezy organizowane przez stację m.in. Sopot TOPtrendy FestiwalSopot Top of the Top FestivalPolsat SuperHit Festiwal czy koncerty sylwestrowe.

Masz pytania? Zostaw kontakt!

Jeśli mają Państwo pytania odnośnie naszej oferty prosimy o pozostawienie do siebie kontaktu. Odpowiemy tak szybko jak będzie to możliwe.

Razem stworzymy wielkie wydarzenie

Konferencja, spotkanie z klientami czy szkolenie motywacyjne lub produktowe? Kampania marketingowa, reklamowa, rebranding?Zespół naszych specjalistów pomoże w doborze właściwej osoby do reprezentowania Twojego eventu, produktu lub marki, zgodnie z profilem firmy i produktu. Przygotujemy propozycję na miarę potrzeb oraz oszacujemy koszt.

Pytania i odpowiedzi

Czy jest możliwość zaproszenia artysty lub dziennikarza do udziału w reklamie mojego produktu?

Tak, nasza agencja bezpośrednio reprezentuje najbardziej rozpoznawalne osoby ze świata telewizji, sztuki oraz Internetu.
Dobierzemy właściwą osobę oraz wspomożemy proces kreatywny.

W jaki sposób możemy wynająć prowadzącego na nasz event?

Proces jest bardzo posty i krótki – prosimy o przesłanie zapytania (poprzez formularz lub e-mail) w zakresie terminu, nazwiska prowadzącego (lub prośby o zaproponowanie prowadzącego przez nas) oraz ogólnego charakteru imprezy i harmonogramu, a my niezwłocznie prześlemy ofertę oraz propozycję kosztów.

Która osoba będzie najlepsza do poprowadzenia mojego event’u?

Jest kilka kryteriów właściwego doboru. Najważniejszy jest profil firmy oraz tematyka spotkania. Każdy dziennikarz, prezenter czy artysta ma swoją specjalizację oraz posługuje się różnymi językami obcymi. Poznając charakter oraz wymagania klienta, dopasowujemy najlepszego prowadzącego.

Planujemy kampanie opartą o social media, czy możemy skorzystać ze wsparcia rozpoznawalności artysty?

Zdecydowanie tak. Cechujemy się tym, że wspieramy proces kreatywny tworzenia kampanii marketingowych współtworząc content reklamy i nadajemy jej charakteru.

Wszystkie prawa zastrzeżone dla ImpArt 2022

Projekt i wykonanie SPECTAR22

Wykorzystujemy ciasteczka na tej stronie. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.